Martin zorgt voor een heldere strategie die richting geeft aan de koers en helpt in het bepalen van de prioriteiten en maken van keuzes van de startups.
Martin behaalde zijn MBA aan de Erasmus Universiteit en volgde verschillende opleidingen bij IMD en INSEAD. Na een start bij reclamebureaus werkte hij lang in de financiële dienstverlening bij onder andere AEGON en Santander. Hij was daar binnen de directie verantwoordelijk voor de commerciële strategie. Daarbij was hij betrokken bij het opzetten, begeleiden en leiden van greenfield start-ups in het buitenland en interne innovatie initiatieven.
“Ik vind het leukste om de strategische richting voor een onderneming te bepalen, gebaseerd op de waarde die klanten zoeken.”
Daarom maakte hij een overstap naar consultancy in 2011, eerst bij een adviesbedrijf in de gezondheidszorg, en sinds 2016 zelfstandig door de oprichting van NewRoutes. NewRoutes ondersteunt ondernemingen bij het ontwikkelen van hun commerciële strategie. Daarnaast is hij ook verbonden geweest aan StartUpBootcamp voor de begeleiding van FinTech start-ups, en heeft hij zelf een onderneming opgericht op het gebied van spraakherkenning.
Martin is Tech gedreven, is lokaal energiecoach en houdt van hardlopen, eten en reizen.
Comments